Saturday, September 26, 2009

Kata orang..


Kenapa manusia...


Kalau dah berumur mereka akan ... (terpaksaku lalui sekarang)

"bila nak kahwen?"

----> masalahnya aku tak th bila tarikh aku nak kahwen..klu aku tahu leh aku jawab soalan tu.. calon pun tak ada. sapalah tak nak kahwen..mstlah nak kahwen nak ada teman idup untuk berkongsi segala-galanya.


Pastu klu dah kahwen.... (ni kwn2 aku lalui)

"bila nak dapat baby?"

-----> manalah mrk th bila nak dpt. usaha mmg lah mrk usaha semua tu ditangan tuhan..


Dah ada anak plak..

"bila nak dapat menantu?"


Dan .. bla..bla...bla... (bermcm2 soalan dia aju-ajukan)


Kesimpulannya manusia ni takkan abis persoalannya .... last2 sekali kena soal alam lain baru terdiam.. Jadi moral of the story...jgnlah jaga tepi kain org, jagaklah tepi kain sendiri aja..


~JeratSemata'09 (1.29a.m)~

No comments:

Post a Comment