Saturday, December 18, 2010

Aku jatuh cinta lagi

Awal2 tak nak start buat... main2 lagi... kul 5pg baru siap tempahan Kak Midah.. Kat mata aku ok jer. Tak tahulah klu org pro tengok conform dapat satu bintang jer. Biasalah saya baru belajar. Mata dr ngantuk terus tak ngantuk. Selain tu try making design for cupcake.. teknik TRY n ERROR.. alhamdulillah ok lah juga.. Sebab minat sanggup aku abaikan tidoku. Makin hari ke hari aku sudah jatuh cinta dengan membuat kek... cupcake.. Jiwaku tenang dan puas.. Apabila memandang hasilnya aku pun tak percaya aku mampu lakukannya.. Alhamdulillah tuhan bagi aku satu lagi keistimewaan dalam diriku yang tidak ku sedari selama ini.. Akan aku terus mencari ilmu untuk memantapkan lagi hobi baruku ini. Kek, choc, tart, muffin dan cupcake ..... i love it.... Impianku akan aku realisasikan... Misstery Homemade Sweet menjadi satu jenama yang dikenali ramai.. AMIN. Nati klu aku rajin akan aku ceritakan dari mana asalnya perkataan MISSTERY.. Panjang ceritanya..

No comments:

Post a Comment