Tuesday, December 14, 2010

Aku dan Misstery Homemade Sweet

Apa tu Misstery Homemade Sweet?? Itulah kerja part time aku sekarang.. Making cake, tart, choc, muffin, cupcake n pai Semua terkezut dengan my new job. Huhuhu sbb semua tau aku ni bukan suka buat keje2 mcm ni. Misstery Homemade Sweet tercetus idea my old friend...Zairie Ilani pemilik Dapur dan Oven.. (tq Jerry sbb give me sapport n idea). Now aku enjoy dengan kerja baru aku ni. Tq buat all customer kerana percaya dengan produk Misstery Homemade Sweet. Misstery Homemade Sweet juga adalah pengubat daku dikala tuhan menguji aku.. i'm solo again. Dengan adanya part time ini aku dapat lupakan kisah lalu. Alhamdulillah kerana ianya mmg ubat yang mujarab. huhuhu... Hope Misstery Homemade Sweet akan menjadi satu produk kegemaran ramai.. Amin.. Natilah sambung lagi.. Nak siapkan kek order from my customer..

No comments:

Post a Comment