Sunday, August 9, 2009

KONVO lagi...

KonVo...kOnVo....ohh konvo

alhamdulillah aku berjaya dlm kerjaya... konvo lagi... mcm tak percaya.. tp konvo kali ini tak adalah bermakna kerana arwah MAMA dah tak ada... konvo kali ini aku memilih untuk tidak naik.. sllnya aku takkan terlepas tok berbaris naik ke pentas..

First konvo aku masa SIJIL POLI JB.... meriah kerana arwah mama, abah, ayah ngan n arwah cik ngah turut meraikan kejayaanku..
Second konvo masa aku DIPLOMA POLI KB... tulah last arwah mama n abah meraikan kejayaan aku... tp aku ttp bersyukur krn arwah mama sempat 2X tgk aku naik konvo..
Third konvo DEGREE UTeM, Melaka...adik aku Mulah yang pi. Masa tu mama dah pergi tok selama-lamanya.. sedih krn mama n abah tak dapat meraikan kejayaanku..
Last konvo DPLI UTHM, Batu Pahat (10 Ogos 2009)... aku ambil kept utk tidak menyertai majlis konvo.. pergi just tok ambik transcript tok interview SPP.. Lagi pun ramai member aku tak menyertai konvo..

Adakah ini last konvo aku??
Mungkin tidak..... aku akan belajar dan terus belajar selagi masih berdaya n mampu.. Akanku kejar Master..... PHD.... insyallah.. klu hasratku tercapai.. biarlah konvo itu aku dtg bersama2 org yg akan berkongsi hidup dgn aku.... AMIN...

No comments:

Post a Comment