Sunday, March 14, 2010

Jenguk sekejap...

14 Mac 2010... 7.31ptg ( At my hometown..Pasir Puteh)







Fuhh.... menci tol aku ngan brokband aku. tak byr cpt jer nak potong tp servis hampes.. tak guna langsung. Firstly... aku nak ucapkan tq kepada Pn. Masdura co'z ropa-ropanya pengikut setia blog Misstery Of Love.. terasa juga diri aku dihargai....Dura... teruskan menjadi pengunjung setia blog aku... btl kata Dura.. idup aku ibarat novel @ drama... tulah realitinya.. aku pun tak th knp jd mcm tu yang hny mengetahui Allah S.W.T.... mungkin satu hari nati kalian semua dapat membaca novel about me....my live...my family....my study...my career...my friends...and about LOVE... Hidup setiap org tidak semua sama. Rambut jer sama hitam tapi hati lain2.. Tp zaman moden skrg rambut pun ada mcm2 kaler... lg ssh nak takrifkan..


Pejam celik..pejam celik dah tengah bulan MAC 2010.. cepat betul masa berlalu. Nak undur pun tak dapat jadi teruskanlah polo apa yang telah ditakdirkan. Kita hanya merancang tapi tuhan yang menentukan.. apa yang dapat hanya kita berdoa padaNya.. Macam2 pahit manis aku lalui dalam beberapa bulan tahun 2010.. ada saat gembira dan ada saat kesedehan. Itulah hakikat hidup. Klu kita tgk langit pun bukannya selalu cerah. Ada kalanya hujan dan ada kalanya panas. Akan aku cuba luangkan masa untuk mencoret sesuatu dalam blog ini. Bagiku ini adalah satu kepuasan dapat mencoret apa saja.. Moga apa yang aku coretkan dapat dijadikan panduan jika yang baik... yang tak baik tu biarkanlah ia tercoret dan tersimpan disini. Bak kata org pengalaman adalah guru yang terbaik.. itu aku akui mmg betul...


Takat inilah dulu .... idea belum dtg... lupa plak.. tq buat sapa2 saja yang sudi mengunjungi blogku ini...

No comments:

Post a Comment